Notícies

Pàgina 1 de 2
  • 24 de maig de 2017 Admesos i exclosos auxiliar administratiu temporal

    Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, ja està disponible la llista provisional de persones admeses i excloses per a la contractació laboral temporal d’un/a auxiliar administratiu amb caràcter temporal fins a la data en que es cobreixi la plaça d’administrativa o be auxiliar administrativa de nòmines de l’ajuntament, degut a la baixa voluntària d’una treballadora de l’Ajuntament i com a màxim per un període de sis mesos.

     

  • 22 de maig de 2017 Les empreses i associacions de Puig-reig s'han de donar d'alta a aquest registre per tal que puguin mantenir relacions amb l'administració

    Tríptic informatiu sobre els grups d'interès. Totes les empreses i associacions de Puig-reig s'han de donar d'alta a aquest registre per tal que puguin mantenir relacions amb l'administració. Al tríptic s'explica com fer-ho.

  • 18 de maig de 2017 Convocatòria d'una plaça de pla d'ocupació d'auxiliar administratiu de serveis socials a mitja jornada durant sis mesos

    L'Ajuntament de Puig-reig ha aprovat les bases que regiran la contractació laboral temporal d'un auxiliar administratiu adscrit a Serveis Socials durant un termini de sis mesos i a mitja jornada, amb l'objectiu d'oferir un reforç a aquesta àrea de treball, així com també proporcionar un contracte laboral a una persona en situació d'atur. L'acció esta finançada per la Diputació de Barcelona en el marc del " Programa complementari de foment de l'ocupaci. 2017-2018". La data límit per presentar-se és el 29 de maig.

     

  • 18 de maig de 2017 Convocatòria d'una plaça de pla d'ocupació per a l'Espai Jove i l'àrea de comunicació a mitja jornada durant sis mesos

    L’Ajuntament de Puig-reig ha aprovat les bases que regiran la contractació laboral temporal d'un pla d'ocupació adscrit a l'Espai Jove i a l’àrea de comunicació durant un termini de sis mesos i a mitja jornada, amb l'objectiu d'oferir un reforç a aquesta àrea de treball així com també proporcionar un contracte laboral a una persona en situació d'atur. L'acció està finançada per la Diputació de Barcelona en el marc del "Programa complementari de foment de l'ocupaci. 2017-2018". La data limit per presenter-se és el 29 de maig.

  • 18 de maig de 2017 Convocatòria d'una plaça de pla d'ocupació d'operari brigada a jornada sencera durant tres mesos

    L'Ajuntament de Puig-reig ha aprovat les  bases que regiran la contractació laboral temporal d'un operari brigada durant un termini de tres mesos i a jornada sencera, amb l'objectiu d'oferir un reforç a aquesta àrea de treball així com també proporcionar un contracte laboral a una persona en situació d'atur. L'acció està finançada per la Diputació de Barcelona en el marc del "Programa complementari de foment de l'ocupaci. 2017-2018". La data límit per presentar-se és el 29 de maig.

     

  • Cartell Festa Major 2017 17 de maig de 2017 Festa Major de Puig-reig 2017

    Del 26 de maig al 6 de juny Puig-reig s’omple de festa. Un bon moment per reunir-se amb els amics i familiars i gaudir tots junts de les diferents activitats que s’organitzen des de la Comissió de Festes. Aquest any l’eix central torna a ser l’ENVELAT 2.O, situat al mig de la Plaça Nova, on reviurem i recuperarem aquells actes tradicionals, juntament amb les activitats actuals del moment. Us animem, a grans i petits, a participar i a viure la Festa Major del nostre Poble. Consulta el programa d'actes!

     

  • 16 de maig de 2017 Convocatòria 2017 per a la concessió de subvenció per a la contractació de persones per part del les empreses o entitats sense ànim de lucre del municipi de Puig-reig

    L'Ajuntament de Puig-reig ha aprovat Convocatòria 2017 per a la concessió de subvenció per a la contractació de persones per part del les empreses o entitats sense ànim de lucre del municipi de Puig-reig

  • 9 de maig de 2017 Subvencions a les associacions i entitats de Puig-reig durant l'any 2017

    L'ajuntament de Puig-reig ja ha aprovat la convocatòria de subvencions per activitats que realitzin les associacions i entitats sense ànim de lucre a Puig-reig durant l'any 2017. Aquí us podeu descarregar la sol·licitud.

  • Futura rotonda de La Corrida 2 d'abril de 2017 S'amplia el termini per presentar els projectes per a la creació de la rotonda de La Corrida

    L'Ajuntament de Puig-reig ja ha aprovat les bases i la convocatòria pel concurs per a la redacció del projecte de disseny per a l’adequació de la rotonda que hi ha entre el passeig de la Riera de la Sala i el Passeig de la Via. Aquesta convocatòria té com a objectiu la redacció del projecte de disseny per a l’adequació d’un espai, actualment on no hi ha res, i convertir-lo en un símbol o espai emblemàtic de la festa de “La Corrida”. En particular es pretén adequar la rotonda per tal que el resultat final tingui a veure amb la festa i que esdevingui un referent en el marc urbà en què s’ha d’ubicar. La data límit per presentar els projectes és el 2 de juny . Consulta les bases del concurs a http://puig-reig.eadministracio.cat/?x=SnvpirOg590tGRC2AMDqxg

  • 2 de març de 2017 Projecte de Manteniment dels camins d'accés al nucli de Fonollet i camí de l'Estació al Saltet
  • 7 de febrer de 2017 Taller de Música - infants d'1 i 2 anys

    DATA:  3,10 i 17 de març de 2017
    HORARI: 6 de la tarda
    Preu del taller: 12€ (inclou les tres sessions)
    Lloc:  Escola Municipal de Música de Puig-reig
    c/Joan Maragall, 4
    Telf: 93 829 02 26
    a8055221@xtec.cat
    Un viatge musical per descobrir un món ple de sensacions, sons i melodies que deixaran empremta en la memòria auditiva i sensorial dels teus fills/es! Us hi esperem!!! (places limitades)
     

  • 7 de setembre de 2016 Obligació signatura digital a les entitats i associacions

    La Llei 39/2015 obliga les entitats a que les notificacions que s’enviin a les Administracions Públiques es facin per mitjans telemàtics. Aquesta llei, vigent des del passat 2 d'octubre de 2016, obliga tant l’Agència Tributària com la Seguretat Social a deixar d'enviar les notificacions per correu postal, tal i com feien fins ara.

    Per tal de poder rebre i enviar notificacions electròniques de l’entitat és necessària una signatura digital, que en cap cas pot ser la signatura digital d’una persona física, sinó que cal un certificat que identifiqui també l’entitat. El certificat correcte és el de representant de persona jurídica, on el president actúa com a representant legal de l’entitat.

    Acompanyem enllaç on s'explica com obtenir el que emet l'entitat certificadora CERES de la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT). Aquest certificat té un preu de 14€.

    D'entre els passos a realitzar, el més significatiu és que el president de l'entitat haurà de personar-se a l'Agència Tributària. És molt recomanable demanar cita prèvia ja que actualment aquest tràmit està del tot col·lapsat. Acompanyem enllaç per la cita prèvia.

    D'entre la documentació a portar a l'Agència Tributària hi trobem un certificat del registre d'associacions/fundacions on constin les dades registrals de l'entitat i el nom del representant legal i la seva vigència en el càrrec. Aquest certificat cal que tingui una vigència de màxim 15 dies quan el representant legal vagi a Hisenda. La taxa associada són 21€, encara que si es realitza el tràmit telemàticament hi ha una reducció del 50%. Acompanyem enllaç per a la petició d'aquest certificat. És imprescindible que el president de l'entitat tingui el càrrec vigent.

    Un cop s’obtingui aquest certificat les entitats s’hauran de donar d’alta a la Direcció Electrònica Habilitada (DEH) per poder habilitar la bústia de notificacions telemàtiques.

    Per a més informació: Gestió de Fundacions i Associacions, SL - Carrer Muntaner 48, entl. 3a, 08011 Barcelona,Telf. 933010828 i a www.gestiofass.cat

Pàgina 1 de 2
Darrera actualització: 04.02.2015 | 15:32
Darrera actualització: 04.02.2015 | 15:32