L’Ajuntament de Puig-reig ha impulsat una enquesta a la ciutadania per demanar als veïns i veïnes del municipi una valoració sobre el Servei de Guàrdia Municipal per tal de conèixer la seva opinió i millorar el servei.
Entre el 10 d’agost i el 13 de setembre es va fer difusió d’aquesta enquesta i la participació ha estat del 38% dones i 62% homes, de les següents edats:
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/1_B.png)
A continuació fem públics els resultats d’aquesta enquesta. Les valoracions dels resultats són en escala del 0 al 10, on 0 és molt malament i 10 molt bé.
ATENCIÓ PRESENCIAL REBUDA A L’OFICINA
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-1.png)
ATENCIÓ TELEFÒNICA REBUDA
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-2.png)
ATENCIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC (pgrg.vigilantslocals@puig-reig.cat)
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-3.png)
TEMPS D’ESPERA FINS A SER ATÈS/A PRESENCIALMENT
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-4.png)
TEMPS D’ESPERA FINS A SER ATÈS/A TELEFÒNICAMENT
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-5.png)
TEMPS DE RESPOSTA EN UN REQUERIMENT D’INTERVENCIÓ URGENT
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-6.png)
COMPETÈNCIA PROFESSIONAL DEL PERSONAL QUE L’HA ATÈS/A
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-7.png)
QUALITAT DE LA INFORMACIÓ REBUDA (entenedora, útil,…)
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-8.png)
ESPAI DE L’OFICINA (adequació, confort i distribució dels espais)
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-9.png)
FACILITAT PER FER ARRIBAR QUEIXES, SUGGERIMENTS O AGRAÏMENTS A LA GUÀRDIA MUNICIPAL
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-10.png)
QUINS DELS SEGÜENTS ASPECTES DE LA SEGURETAT CIUTADANA LI PREOCUPEN MÉS?
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-11.png)
QUIN CONSIDERA QUE HAURIA DE SER EL TEMPS D’ESPERA MÀXIM FINS A SER ATÈS/A TELEFÒNICAMENT?
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-12.png)
QUIN CONSIDERA QUE HAURIA DE SER EL TEMPS D’ESPERA MÀXIM FINS A SER ATÈS/A PRESENCIALMENT UN COP ARRIBA A LA COMISSARIA?
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-13.png)
QUIN CONSIDERA QUE HAURIA DE SER EL TEMPS DE RESPOSTA EN UN REQUERIMENT D’INTERVENCIÓ URGENT?
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-14.png)
QUINS CONSIDERA QUE SÓN ELS 3 ASPECTES MÉS IMPORTANTS EN RELACIÓ AMB LA GUÀRDIA MUNICIPAL? (només marcar 3 opcions)
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/image-15.png)
A banda del qüestionari, també s’han rebut els següents comentaris o propostes per millorar el servei:
- un sistema de videovigilància a les entrades del poble
- més guàrdies municipals actius
- control més exhaustiu i contundent sobre la tinença de gossos perillosos i també sobre el comportament dels amos (dur l’animal lligat i amb el morrió, etc)
- millorar l’atenció telefònica i presencial
- més presència al poble, sobretot a les nits. Augmentar la vigilància. Fer rondes pel municipi i disposar de càmeres de videovigilància a diferents punts del poble (parcs, zona del pavelló, zones d’escombraries,…)
- ampliar el servei els caps de setmana
- controlar l’excés de soroll del carrer, l’incivisme (baralles, etc…)
- controlar infraccions de trànsit
- que hi hagi un municipal de guàrdia sempre