Nova Oficina d’Atenció al Ciutadà

Nova Oficina d’Atenció al Ciutadà

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) es troba a la primera planta de l’Ajuntament de Puig-reig.

El seu horari és de dilluns a divendres de 8.00 a 14.00 h. L’OAC és el portal d’entrada entre la ciutadania i l’ajuntament. Serveix per prestar serveis d’atenció presencial i assessorament personal sobre serveis i tràmits municipals com:

  • Gestió del padró municipal d’habitants – Gestió tributs municipals i rebut de l’aigua
  • Certificats i volants d’empadronament
  • Registre general dels documents que es presenten davant l’ajuntament (instàncies, permisos d’obres, al·legacions de multes, queixes i/o suggeriments, recursos, canvis de titularitat de nínxols, etc.)
  • Registre d’entrada de documents adreçats a altres administracions per finestra única
  • Lliurament de bases i sol·licituds de convocatòries públiques
  • Sol·licitud de llicència de gual o entrada de vehicles
  • Informació dels diferents esdeveniments del poble

Per a més informació podeu trucar al 838 00 00

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació. En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Més informació
Acceptar