L’Ajuntament de Puig-reig ha impulsat una enquesta a la ciutadania per demanar als veïns i veïnes del municipi una valoració sobre el Servei Municipal d’Aigües per tal de conèixer la seva opinió i millorar el servei.
Entre el 13 de setembre i el 31 d’octubre de 2023 es va fer difusió d’aquesta enquesta i la participació ha estat del 59,3% dones i 40,7% homes, de les següents edats:
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/01-1.jpg)
De les persones que han participat a l’enquesta, aquests són els percentatges sobre consum d’aigua de l’aixeta:
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/02-1.jpg)
A continuació fem públics els resultats d’aquesta enquesta. Les valoracions dels resultats són en escala del 0 al 10, on 0 és molt malament i 10 molt bé.
ATENCIÓ PRESENCIAL REBUDA
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/ATENCIO_PRESENCIAL.jpg)
ATENCIÓ TELEFÒNICA REBUDA
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/atencio_telef.jpg)
ATENCIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/atencio_mail.jpg)
FACILITAT PER TROBAR INFORMACIÓ
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/facilitat_trobar_info.jpg)
FACILITAT PER FER GESTIONS
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/facilitat_gestions.jpg)
QUALITAT DE L’AIGUA: pressió, olor,…
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/qualitat_aigua.jpg)
RESPOSTA A INCIDÈNCIES EN L’AIGUA: clor, terbolesa, color,…
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/resposta_incidencies.jpg)
TEMPS DE RESPOSTA DAVANT RECLAMACIONS, CONSULTES, AVARIES I INCIDÈNCIES
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/resposta_reclamacions.jpg)
PUNTUALITAT EN REBRE LA FACTURA I CLAREDAT DE CONCEPTES FACTURATS
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/factures.jpg)
PREU QUE ES PAGA EN RELACIÓ AL SERVEI
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/preu.jpg)
INFORMACIÓ REBUDA SOBRE DESCOMPTES: famílies nombroses, vulnerabilitat,…
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/descomptes.jpg)
FACILITAT PER FER ARRIBAR UNA QUEIXA O SUGGERIMENT
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/queixes.jpg)
QUINS DELS SEGÜENTS ASPECTES CREU QUE ÉS EL MÉS IMPORTANT I S’HAURIA DE MILLORAR?
![](https://puig-reig.cat/wp-content/uploads/aspectes_importants.jpg)
A banda del qüestionari, també s’han rebut els següents comentaris o propostes per millorar el servei:
- reduir el clor i tenir un lloc on poder consultar la qualitat de l’aigua en qualsevol moment
- una aplicació exclusiva per al servei d’aigües