- Els nous títols integrats de 7 zones substitueixen els packs especials del Berguedà i el Ripollès que permetien viatjar fins ara amb condicions especials fins a Barcelona.
- L’ATM ha desplegat una campanya informativa amb diferents accions per comunicar a la ciutadania d’aquestes tres comarques totes les novetats a l’hora de viatjar per l’àrea integrada de Barcelona a partir d’ara amb un sol suport: la targeta física o el mòbil.
Avui, dimarts 1 de juliol, entren en vigor els títols de 7 zones que permetran integrar plenament la comarca del Berguedà al Sistema Tarifari Integrat (STI) de l’ATM de Barcelona. Gràcies a aquesta incorporació, la ciutadania dels 67 municipis que formen la nova 7a corona podrà viatjar amb qualsevol títol o abonament integrat amb tecnologia digital T-mobilitat, ja sigui amb targeta física o directament amb el mòbil. A través de l’aplicació, les persones podran fer tots els processos de forma telemàtica; donar-se d’alta, validar, comprar i recarregar títols. Així mateix, també disposaran d’una atenció personalitzada els 365 dies de l’any a través del Centre d’Atenció i Informació T-mobilitat (CAI) i de diferents punts de venda autoritzats on comprar la targeta T-mobilitat de cartró i també recarregar-hi els títols.
Accés a tots els títols i descomptes de l’ATM
Amb la incorporació al STI, les persones usuàries d’aquestes comarques podran accedir a descomptes addicionals per a col·lectius i viatgers freqüents com la T-jove, la T-usual o la T-16, el títol per a menors de 16 anys que permet moure’s de manera gratuïta per la seva zona de residència. També podran obtenir bonificació les famílies monoparentals i nombroses o les persones en situació d’atur.
Desaparició dels packs Berguedà i Ripollès
Amb l’entrada en vigor dels títols integrats de 7 zones, els preus dels quals van ser aprovats el passat 13 de juny per l’ATM de Barcelona, desapareixeran els packs especials del Berguedà i el Ripollès. Aquests permetien fins ara viatjar a la ciutadania d’aquestes dues comarques fins a Barcelona amb unes condicions especials, combinant títols propis d’operadors de la zona amb una T-casual. A partir d’aquest 1 de juliol, aquests bitllets especials ja no estaran disponibles per a la venda, tot i que les persones usuàries que en tinguin algun comprat podran esgotar els viatges pendents fins a finals del 2025.
