La UBIC de Puig-reig convida a comprar jugant per aconseguir vals regal durant la campanya de Nadal

La UBIC de Puig-reig convida a comprar jugant per aconseguir vals regal durant la campanya de Nadal

L’Ajuntament dona suport a la iniciativa que repartirà 4.000 euros de premis i fomentarà el comerç local i el coneixement del municipi 

Viu el Nadal al poble, compra a casa. Aquest és el lema de la campanya de Nadal que la Unió de Botiguers i Comerciants de Puig-reig i l’Ajuntament de Puig-reig han impulsat enguany amb l’objectiu de fomentar el comerç local durant una de les èpoques de més activitat comercial com són les festes nadalenques.

La campanya convida als veïns i visitants a comprar jugant per aconseguir vals regal i premis. L’acció ha estat desenvolupada per Carles Fíguls i Adrià Altarriba i s’ha presentat aquest dijous a Puig-reig per donar-la a conèixer abans que es posi en marxa,  el proper diumenge 19 de desembre, per aprofitar les dates més assenyalades de les compres nadalenques. 

Els clients que facin les seves compres als comerços associats a la UBIC de Puig-reig del 19 de desembre al 7 de gener obtindran un val regal d’1 euro per a les compres d’un mínim de 10 euros (amb un màxim de 3 vals per compra, és a dir, si se superen els 30 euros només s’obtindran 3 vals.) 

El valor afegit de la campanya, però, és que es presenta en forma de joc per implicar a petits i grans a la proposta. Els vals regal que es lliuraran als clients seran cromos que faran referència a l’àmbit local puig-regenc i encarnen i representen a les associacions, les festes, els esdeveniments culturals i els personatges històrics del municipi. Els clients que aconsegueixin els cinc cromos de la mateixa família i els lliurin a un dels 70 establiments que formen part de la campanya, obtindran el descompte duplicat d’aquests vals regals (si són 5 vals d’1 euro cadascun, passaran a ser 10 euros de regal en total). Es preveu repartir fins a 4.000 euros en premis. 

Per altra banda, totes les persones que aconsegueixin els cinc cromos de les quatre famílies i aconsegueixin, així, completar l’àlbum que es lliurarà durant els dies de la campanya, entraran al sorteig d’un premi de 300 euros per comprar als comerços de la UBIC que es farà durant la festa de La Corrida. 

Tal i com han explicat els seus impulsors, aquesta campanya pretén, més enllà de reactivar el comerç local, durament castigat durant la pandèmia, a promoure el coneixement de la cultura popular i històrica de Puig-reig, amb aquest joc de cromos que s’ha creat per a l’ocasió. 

L’Ajuntament de Puig-reig ha fet una aportació de 5.000 euros a la UBIC per desenvolupar la campanya, que també compta amb el suport de la Federació del Comerç del Berguedà.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació. En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Més informació
Acceptar