Resultats sobre l’enquesta del Servei de la Guàrdia Municipal de l’Ajuntament de Puig-reig

Resultats sobre l’enquesta del Servei de la Guàrdia Municipal de l’Ajuntament de Puig-reig

L’Ajuntament de Puig-reig ha impulsat una enquesta a la ciutadania per demanar als veïns i veïnes del municipi una valoració sobre el Servei de Guàrdia Municipal per tal de conèixer la seva opinió i millorar el servei.

Entre el 10 d’agost i el 13 de setembre es va fer difusió d’aquesta enquesta i la participació ha estat del 38% dones i 62% homes, de les següents edats:

A continuació fem públics els resultats d’aquesta enquesta. Les valoracions dels resultats són en escala del 0 al 10, on 0 és molt malament i 10 molt bé.

ATENCIÓ PRESENCIAL REBUDA A L’OFICINA

ATENCIÓ TELEFÒNICA REBUDA

ATENCIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC (pgrg.vigilantslocals@puig-reig.cat)

TEMPS D’ESPERA FINS A SER ATÈS/A PRESENCIALMENT

TEMPS D’ESPERA FINS A SER ATÈS/A TELEFÒNICAMENT

TEMPS DE RESPOSTA EN UN REQUERIMENT D’INTERVENCIÓ URGENT

COMPETÈNCIA PROFESSIONAL DEL PERSONAL QUE L’HA ATÈS/A

QUALITAT DE LA INFORMACIÓ REBUDA (entenedora, útil,…)

ESPAI DE L’OFICINA (adequació, confort i distribució dels espais)

FACILITAT PER FER ARRIBAR QUEIXES, SUGGERIMENTS O AGRAÏMENTS A LA GUÀRDIA MUNICIPAL

QUINS DELS SEGÜENTS ASPECTES DE LA SEGURETAT CIUTADANA LI PREOCUPEN MÉS?

QUIN CONSIDERA QUE HAURIA DE SER EL TEMPS D’ESPERA MÀXIM FINS A SER ATÈS/A TELEFÒNICAMENT?

QUIN CONSIDERA QUE HAURIA DE SER EL TEMPS D’ESPERA MÀXIM FINS A SER ATÈS/A PRESENCIALMENT UN COP ARRIBA A LA COMISSARIA?

QUIN CONSIDERA QUE HAURIA DE SER EL TEMPS DE RESPOSTA EN UN REQUERIMENT D’INTERVENCIÓ URGENT?

QUINS CONSIDERA QUE SÓN ELS 3 ASPECTES MÉS IMPORTANTS EN RELACIÓ AMB LA GUÀRDIA MUNICIPAL? (només marcar 3 opcions)

A banda del qüestionari, també s’han rebut els següents comentaris o propostes per millorar el servei:

  • un sistema de videovigilància a les entrades del poble
  • més guàrdies municipals actius
  • control més exhaustiu i contundent sobre la tinença de gossos perillosos i també sobre el comportament dels amos (dur l’animal lligat i amb el morrió, etc)
  • millorar l’atenció telefònica i presencial
  • més presència al poble, sobretot a les nits. Augmentar la vigilància. Fer rondes pel municipi i disposar de càmeres de videovigilància a diferents punts del poble (parcs, zona del pavelló, zones d’escombraries,…)
  • ampliar el servei els caps de setmana
  • controlar l’excés de soroll del carrer, l’incivisme (baralles, etc…)
  • controlar infraccions de trànsit
  • que hi hagi un municipal de guàrdia sempre

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació. En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Més informació
Acceptar