L’Ajuntament de Puig-reig ha impulsat una enquesta a la ciutadania per demanar als veïns i veïnes del municipi una valoració sobre el Servei Municipal d’Aigües per tal de conèixer la seva opinió i millorar el servei.
Entre el 13 de setembre i el 31 d’octubre de 2023 es va fer difusió d’aquesta enquesta i la participació ha estat del 59,3% dones i 40,7% homes, de les següents edats:
De les persones que han participat a l’enquesta, aquests són els percentatges sobre consum d’aigua de l’aixeta:
A continuació fem públics els resultats d’aquesta enquesta. Les valoracions dels resultats són en escala del 0 al 10, on 0 és molt malament i 10 molt bé.
ATENCIÓ PRESENCIAL REBUDA
ATENCIÓ TELEFÒNICA REBUDA
ATENCIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC
FACILITAT PER TROBAR INFORMACIÓ
FACILITAT PER FER GESTIONS
QUALITAT DE L’AIGUA: pressió, olor,…
RESPOSTA A INCIDÈNCIES EN L’AIGUA: clor, terbolesa, color,…
TEMPS DE RESPOSTA DAVANT RECLAMACIONS, CONSULTES, AVARIES I INCIDÈNCIES
PUNTUALITAT EN REBRE LA FACTURA I CLAREDAT DE CONCEPTES FACTURATS
PREU QUE ES PAGA EN RELACIÓ AL SERVEI
INFORMACIÓ REBUDA SOBRE DESCOMPTES: famílies nombroses, vulnerabilitat,…
FACILITAT PER FER ARRIBAR UNA QUEIXA O SUGGERIMENT
QUINS DELS SEGÜENTS ASPECTES CREU QUE ÉS EL MÉS IMPORTANT I S’HAURIA DE MILLORAR?
A banda del qüestionari, també s’han rebut els següents comentaris o propostes per millorar el servei:
- reduir el clor i tenir un lloc on poder consultar la qualitat de l’aigua en qualsevol moment
- una aplicació exclusiva per al servei d’aigües