Caminada 1

Cal Marçal – El Turó de la Senyera

0 min Temps
0 km Distància

És una caminada molt fàcil al primer tram perquè és bastant planera fins arribar a cal Marçal. Després fa pendent fins al turó de la senyera i la baixada del final és molt pronunciada. És clar que si això és un problema es pot tornar pel mateix lloc.

Quan som gairebé al punt més alt, hi ha una esplanada des d’on es veu Montserrat cap el sud, i les muntanyes de Queralt cap al nord.

S’ha de comptar amb dues hores sense caminar gaire de pressa, però segur que els caminadors en plena forma ho poden fer en menys temps.

Sortint de la Plaça Nova se segueix el Passeig de la Via per sortir del poble. Passarem per l’antiga estació del carrilet i després es troba una àrea de picnic. Allà s’agafa el passeig que voreja el Llobregat al costat de la carretera fins arribar a cal Marçal. En arribar-hi travessarem la barriada fins el parc infantil que hi ha a l’entrada.

Un cop allí es travessa la carretera i s’agafa el carrer del Serrat de la Granja, on comença la pendent, fins trobar uns indicadors de diverses masies. Seguirem la pista que fa pujada, sense desviar-nos i prescindint dels indicadors de les masies.

Després de pujar una estona s’arriba a una esplanada al voltant del turó, des d’on es veuen algunes masies escampades, l’església de Viver a l’oest i a l’est una bona panoràmica del poble de Puig-reig.

El camí de baixada ja es troba indicat. És un camí molt dret que trobareu a partir d’una tanca de fusta i us portarà fins el punt de partida, a la casa anomenada Cal Sastre de la Costa.

Comparteix la caminada

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació. En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Més informació